بخش تحقیقات بازار دفتر ایجاد با کمک نظرسنجیهای کمی و کیفی، دادههای متنوعی از چگونگی فعالیت کسب و کار شما و تاثیر آن بر مخاطبانتان را گردآوری و تحلیل میکند.
ما با استفاده از دادههای تحقیق شده، مسایل و مشکلات خدمات یا محصول مورد نظر شما را گویاسازی میکنیم و آن را بهشکل گزارشهای روشمند و عینی، در اختیارتان قرار میدهیم.
تحقیقات بازار، پاسخگوی طیف گستردهای از نیازهای پنهان شماست. برخی از این نیازها عبارتند از: فهم رفتار و نگرشهای مخاطبان، کشف دلایل عدم رشد و فروش، شناسایی جایگاه و شخصیت برند یا خدمات در جامعه، شناخت اندازه و سهم بازارهای رقیب و در آخر اندازهگیری اثربخشی تبلیغات و فعالیتهای بازاریابی که از سوی شما انجام میشود.