تحقیقات بازار​​​​​​​

تبدیل داده‌ها به بینش‌های کاربردی، یافتن تصویر درست واقعیت

بخش تحقیقات بازار دفتر ایجاد با کمک نظرسنجی‌های کمی و کیفی، داده‌های متنوعی از چگونگی فعالیت کسب و کار شما و تاثیر آن بر مخاطبان‌تان را گردآوری و تحلیل می‌کند.
​​​​​​​ما با استفاده از داده‌های تحقیق شده، مسایل و مشکلات خدمات یا محصول مورد نظر شما را گویاسازی می‌کنیم و آن را به‌شکل گزارش‌های روشمند و عینی، در اختیارتان قرار می‌دهیم. ​​​​​​​
​​​​​​​تحقیقات بازار، پاسخگوی طیف گسترده‌ای از نیازهای پنهان شماست. برخی از این نیاز‌ها عبارتند از: فهم رفتار و نگرش‌های مخاطبان، کشف دلایل عدم رشد و فروش، شناسایی جایگاه و شخصیت برند یا خدمات در جامعه، شناخت اندازه و سهم بازارهای رقیب و در آخر اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات و فعالیت‌های بازاریابی که از سوی شما انجام می‌شود.

تحقیقات بازاریابی موثر، ابزار حیاتی حفظ رقابت است. رشد کسب و کار و دیگر فعالیت‌های فردی یا گروهی تجاری، در همه‌حال به درک مشتریان و مخاطبان گروه هدف بستگی دارد. هنگامی که تصویر واضحی از اهداف، نیازها و ارزش‌های آن‌ها داشته باشید، می‌توانید ارتباطات معنادار بسازید و با هدایت تصمیم‌گیری، مشتریان را به‌سوی خرید محصول یا خدمات خود سوق دهید.
گزارشات تحقیقات بازار، مانند نقشه‌های راهنمایی است که کسب و کارها بر اساس آن‌ها مسیر خود را پیدا می‌کنند. همانطور که نقشه‌ها می‌توانند در مقیاس بزرگ یا کوچک باشند، ابعاد و دامنه پروژه‌های تحقیقات بازار نیز می‌تواند گسترده یا محدود باشد. ​​​​​​​

خلاصه‌ای از کارهای ما در این بخش:

تحقیقات اکتشافی وضعیت کسب و کار با هدف شناخت:
جایگاه‌ برند، وضعیت فروش، عرضه ارزش پیشنهادی و چگونگی فعالیت‌های دیجیتال
تحقیقات کمی و کیفی با رویکرد:
آگاهی بخشی، هدف‌گیری، جذب و نگهداشت مشتری
فهم بینش مخاطب
تحقیق در مورد ایده محصول یا خدمات

میدان اجتماعی و اقتصادی که در آن فعالیت می‌کنید را بشناسید تا آگاهانه و هدفمند تصمیم بگیرید.