مطابق با الویتها، طرح اجرایی مرتبط با خدمت مورد نیاز همراه با جدول هزینهها در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
این طرح ممکن است شامل تحقیقات بازار، ساخت برند، فرآیندسازی و پیشنهاد برای اعمال تغییرات جزیی یا اساسی در ساختار خدماتی و مدیریتی شما باشد.
از اینجا به بعد شما میتوانید کلیه فعالیتهای بهبود، ارتقاء و رشد برند و کسب و کار خود را از ابتدا تا پایان، برنامهریزی، مدیریت و اجرا کنید.
پس از تایید طرح اجرایی، خدمت مورد نیاز شما در زمانبندی اعلام شده انجام و تحویل میشود.
طرحهای پیشنهاد شده در همهحال میتوانند به بخشهای کوچکتری تقسیم شوند و یا اینکه همزمان با انجام آنها برای توسعه بیشترشان برنامهریزی و هدفگذاری کرد.
دفتر ایجاد در تمامی مراحل انجام پروژه، گزارش روند کار را بهشکل مستمر در اختیار شما قرار میدهد.
ابتدا از طریق پرسشنامه و یا مصاحبه حضوری اطلاعات مختصری در مورد نیازها، مشکلات و جزییات کاریتان دریافت میکنیم. مطالعه و تحلیل این اطلاعات منجر به شناخت سابقه و چگونگی فعالیتهایی میشود که تاکنون انجام دادهاید.
از این مسیر به یک تفیهمنامه درست و منطقی میرسیم. سفارش شما از اینجا شکل میگیرد.
پس از دریافت سفارش مقدماتی، نمونههای استاندارد و رقبای شما را مورد مطالعه قرار میدهیم. سپس جلسات اتاق فکر برگزار میکنیم تا ابعاد پروژه پیشرو را از جوانب گوناگون بررسی کنیم.
ما تلاش داریم تا مسایل و مشکلات برند و کسب وکار شما را بر اساس واقعیتها شناسایی کنیم و متناسب با آنها راهکارهای موثر پیشنهاد دهیم.