یک پاسخ، صد فرصت

یک پاسخ، صد فرصت
پاسخگویی سریع، اعتبار و فرصت‌های کسب‌وکار را تضمین می‌کند. افراد به دلایل مختلفی ممکن است از پاسخگویی در ارتباطات روزمره شانه خالی کنند. حتماً که برای شما نیز پیش آمده است که دوست، مشتری، همکار و یا مدیری داشته باشید که پیام‌هایتان را به‌موقع پاسخ نمی‌دهد. برخی از روی آشفتگی و بی‌نظمی چنین می‌کنند و برخی دیگر به اشتباه تصور می‌کنند پاسخگو نبودن، ژستی پرجذبه و یا شکلی از کاریزماتیک …
ادامه مطلب

تاب‌آوری در شرایط ابهام

تاب‌آوری در شرایط ابهام
در پی جنگ دوازده ‌روزه اخیر، کشور وارد شرایطی پیچیده و غیرقابل پیش‌بینی، مملوء از ابهام و تردید شد. روزهایی را پشت سر گذاشتیم که اخبار ضدونقیض، ‌تحلیل‌های سیاسی و جناحی گوناگون و همراه با آن فعالیت شبانه‌روزی رسانه‌های مختلف، پیچیدگی را همراه با دلهره و اضطراب در ذهن و روان شهروندان دوچندان می‌کرد. همزمان با قطع گسترده اینترنت و فقدان دسترسی به نرم‌افزارهای ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی در میانه …
ادامه مطلب

اصول طلایی بسته‌بندی که فروش شما را متحول می‌کند

اصول طلایی بسته‌بندی که فروش شما را متحول می‌کند
  بسته‌بندی، از جمله ارکان کلیدی صنعت چاپ محسوب می‌شود که تأثیر عمیقی بر بازاریابی حرفه‌ای دارد. مطالعات و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بسته‌بندی هوشمندانه و اصولی نه‌تنها تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد، بلکه نقش بسزایی در افزایش فروش ایفا می‌کند. در دنیای رقابتی امروز، بسته‌بندی فراتر از یک پوشش ساده برای محصول است و به‌عنوان ابزار بازاریابی قدرتمند، هویت برند را تقویت می‌کند و احساس اعتماد و رضایت را در مشتریان …
ادامه مطلب

نوآوری چگونه کسب‌وکارها را رشد می‌دهد؟

نوآوری چگونه کسب‌وکارها را رشد می‌دهد؟
  نوآوری یکی از مهم‌ترین عوامل رشد و موفقیت کسب‌وکارها است. شرکت‌هایی که به نوآوری اهمیت می‌دهند، می‌توانند از رقبا پیشی بگیرند، مشتریان بیشتری جذب کنند، فرهنگ سازمانی جذاب‌تری بسازند و در بازارهای جدید فعالیت کنند. در اینجا چند مورد کلیدی که نوآوری باعث رشد کسب‌وکار می‌شود را بررسی می‌کنیم:   ۱. ایجاد ارزش افزوده برای مشتری نوآوری به کسب‌وکارها کمک می‌کند محصولات و خدماتی بهتر، کارآمدتر و جذاب‌تر ارائه …
ادامه مطلب

هنر جنگ، رساله کهن سون زو به‌زبان تصویر - معرفی کتاب

هنر جنگ، رساله کهن سون زو به‌زبان تصویر - معرفی کتاب
  هنر جنگ، رساله کهن سون زو به‌زبان تصویر جسیکا هاگی ترجمه: روزبه امین نشر ایجاد، چاپ اول، پاییز ۱۴۰۳   این کتاب، به فلسفه جنگ می‌پردازد و رابطه موفقیت با شیوه رهبری را از جنبه‌های مختلف، مورد تأمل قرار می‌دهد. اندرزها و آموزه‌های  هنر جنگ، تجارب زیسته را به درس‌های مدیریتی تبدیل می‌کند و راهنمایی است که در آموزش روش‌های پیروز شدن بدون جنگیدن، بسیار غنی و پرجزییات است. …
ادامه مطلب

راهنمای انتخاب کاغذ و مقوا در پروژه‌های چاپی

راهنمای انتخاب کاغذ و مقوا در پروژه‌های چاپی
کیفیت و خروجی نهایی پروژه چاپی، به‌میزان زیادی به نوع کاغذی که انتخاب می‌کنیم بستگی دارد. در روش‌های گوناگون چاپ، از انواع متفاوتی از کاغذها استفاده می‌شود. برای مثال، اغلب مجلات پرتیراژ با کاغذهای ۴۵ گرمی روسی تولید می‌شوند. برای تولید کتاب، کاغذ ۶۰ و ۷۰ گرمی سوئدی انتخاب مطلوبی است. مجلات فرهنگی ـ هنری از کاغذ تحریر ۸۰ گرم استفاده می‌کنند. برای ساخت و تولید جعبه و بگ خرید …
ادامه مطلب

کاتالوگ یا بروشور، نیاز شما کدام است؟

کاتالوگ یا بروشور، نیاز شما کدام است؟
  از تجارب کاری ما در گروه ایجاد مواجهه با سفارش‌دهندگانی است که پروژه‌های بازاریابی یا برندینگ مبتنی بر چاپ دارند، اما به‌ روشنی نمی‌دانند که محصول چاپی مورد نیازشان، کاتالوگ باید باشد یا بروشور؟ این مسئله زمانی برجسته‌ می‌شود که با توجه به شرایط اقتصادی، هزینه‌بر بودن تهیه و تولید محصولات چاپی و پیچیدگی‌های کار چاپخانه، انتخاب اشتباه موجب اتلاف منابع و شکست پروژه‌های ارتباطی شرکتی می‌شود. کاتالوگ و بروشور، ابزارهای مهمی …
ادامه مطلب

شخصیت و برندسازی

شخصیت و برندسازی
شخصیت (Persona) واژه‌ای مهم در حوزه برندسازی، بازاریابی و تحقیقات بازار است. این مفهوم با اشاره به معنای «خصوصیات و ویژگی‌های مخاطب»، در زمینه‌های دیگری مانند، خلق محتوا، مدیریت ارتباط با مشتریان، طراحی الگوی کسب و کار، راهبرد برند و توسعه محصول نیز با کارکردی کم و بیش مشابه استفاده می‌شود.
ادامه مطلب

آنچه در مکینزی آموختم - معرفی کتاب

آنچه در مکینزی آموختم - معرفی کتاب
آنچه در مکینزی آموختم، اثر شو هاتوری به ترجمه مهریاد شریف بختیار از سوی نشر ایجاد منتشر شد. شو هاتوری، مدیر و کارآفرین انگلیسی ـ ژاپنی است. او بیش از پنج سال با شرکت افسانه‌ای مکینزی، همکاری داشته است و در صنعت مشاوره، رسانه‌های خبری و فناوری‌های پیشرفته، تجارب گسترده و ارزشمندی دارد. مکینزی، غول صنعت مشاوره مدیریت در جهان است. دانش تجربی هاتوری که حاصل سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در …
ادامه مطلب

طراحی تجربه، سفری به قلب مخاطب

طراحی تجربه، سفری به قلب مخاطب
بی‌مقدمه به تعریف موضوع خود بپردازیم. معنای دقیق «طراحی تجربه» یا Experience Design چنین است: طراحی تجربه یا XD، با هویت بصری CI و طراحی تجربه کاربری UX کاملاً تفاوت دارد. این مفهوم در مدیریت راهبردی موضوعی حیاتی است و معنای آن برخورداری از نگرش مردم‌پسند، در طراحی محصول، فرآیندها، محیط و یا راهبردها است. طراحی تجربه؛ بر نیازها، عواطف، زمینه‌های اجتماعی و ذهنیت‌های مخاطبان برند یا کسب‌و‌کار تمرکز دارد و تجربیاتی را …
ادامه مطلب

نوشته‌های اخیر

دسته‌بندی‌ها