گرایه‌های محبوب صنعت چاپ و نشر در سال ۱۴۰۵

گرایه‌های محبوب صنعت چاپ و نشر در سال ۱۴۰۵
 ـ داده، کارایی و پایداری در الویت خواهد بود ـ  تازه‌ترین مطالعات و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که محبوب‌ترین گرایه‌‌های (Trends) صنعت چاپ و نشر برای سال ۱۴۰۵ (۲۰۲۶ م) بر بازگشت سرمایه متمرکز خواهند بود. ازاین‌رو شرکت‌ها، برندها و گروه‌های انتشاراتی دو راهکار را ترجیح خواهند داد: اول) بودجه‌های کنترل‌شده و به‌دقت برنامه‌ریزی شده متمرکز بر ایجاد ارزشی افزوده در محصولات چاپی دوم) کاهش تأثیرات زیست‌محیطی محصولاتی که تولید می‌شود نتیجه: رفتن به‌سوی تیراژهای هدفمندتر و استفاده …
ادامه مطلب

نوآوری چگونه کسب‌وکارها را رشد می‌دهد؟

نوآوری چگونه کسب‌وکارها را رشد می‌دهد؟
  نوآوری یکی از مهم‌ترین عوامل رشد و موفقیت کسب‌وکارها است. شرکت‌هایی که به نوآوری اهمیت می‌دهند، می‌توانند از رقبا پیشی بگیرند، مشتریان بیشتری جذب کنند، فرهنگ سازمانی جذاب‌تری بسازند و در بازارهای جدید فعالیت کنند. در اینجا چند مورد کلیدی که نوآوری باعث رشد کسب‌وکار می‌شود را بررسی می‌کنیم:   ۱. ایجاد ارزش افزوده برای مشتری نوآوری به کسب‌وکارها کمک می‌کند محصولات و خدماتی بهتر، کارآمدتر و جذاب‌تر ارائه …
ادامه مطلب

هنر جنگ، رساله کهن سون زو به‌زبان تصویر - معرفی کتاب

هنر جنگ، رساله کهن سون زو به‌زبان تصویر - معرفی کتاب
  هنر جنگ، رساله کهن سون زو به‌زبان تصویر جسیکا هاگی ترجمه: روزبه امین نشر ایجاد، چاپ اول، پاییز ۱۴۰۳   این کتاب، به فلسفه جنگ می‌پردازد و رابطه موفقیت با شیوه رهبری را از جنبه‌های مختلف، مورد تأمل قرار می‌دهد. اندرزها و آموزه‌های  هنر جنگ، تجارب زیسته را به درس‌های مدیریتی تبدیل می‌کند و راهنمایی است که در آموزش روش‌های پیروز شدن بدون جنگیدن، بسیار غنی و پرجزییات است. …
ادامه مطلب

رهبری با تکیه بر آینده‌نگری

رهبری با تکیه بر آینده‌نگری
رهبران و مدیران توانمند در زمینه آینده‌نگری، می‌توانند از آنچه در آینده رخ خواهد داد الهام بگیرند. آن‌ها با دید و بینشی که نسبت به آینده دارند جریان‌ساز و انگیزه‌آفرین هستند و به همراهان و اطرافیان خود روحیه و توان حرکت می‌دهند.
ادامه مطلب

نوشته‌های اخیر

دسته‌بندی‌ها