آنچه در مکینزی آموختم - معرفی کتاب

آنچه در مکینزی آموختم - معرفی کتاب
آنچه در مکینزی آموختم، اثر شو هاتوری به ترجمه مهریاد شریف بختیار از سوی نشر ایجاد منتشر شد. شو هاتوری، مدیر و کارآفرین انگلیسی ـ ژاپنی است. او بیش از پنج سال با شرکت افسانه‌ای مکینزی، همکاری داشته است و در صنعت مشاوره، رسانه‌های خبری و فناوری‌های پیشرفته، تجارب گسترده و ارزشمندی دارد. مکینزی، غول صنعت مشاوره مدیریت در جهان است. دانش تجربی هاتوری که حاصل سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در …
ادامه مطلب

طراحی تجربه، سفری به قلب مخاطب

طراحی تجربه، سفری به قلب مخاطب
بی‌مقدمه به تعریف موضوع خود بپردازیم. معنای دقیق «طراحی تجربه» یا Experience Design چنین است: طراحی تجربه یا XD، با هویت بصری CI و طراحی تجربه کاربری UX کاملاً تفاوت دارد. این مفهوم در مدیریت راهبردی موضوعی حیاتی است و معنای آن برخورداری از نگرش مردم‌پسند، در طراحی محصول، فرآیندها، محیط و یا راهبردها است. طراحی تجربه؛ بر نیازها، عواطف، زمینه‌های اجتماعی و ذهنیت‌های مخاطبان برند یا کسب‌و‌کار تمرکز دارد و تجربیاتی را …
ادامه مطلب

کارگاه حرفه‌ای‌گری، مهارت‌های مورد نیاز برای مدیریت و رهبری

کارگاه حرفه‌ای‌گری، مهارت‌های مورد نیاز برای مدیریت و رهبری
  مدرسه ایجاد در همکاری با برنامه آموزشی بنیاد لاجوردی، برگزار می‌کند:   کارگاه حرفه‌ای‌گری مدرس: نازلی ابراهیمی از دی ماه ۱۴۰۲ هر دوشنبه ساعت ۱۷ تا ۱۹   در کارگاه حرفه‌ای‌گری چه می‌آموزید؟ حرفه‌ای‌گری، به معنای برخورداری از تفکر راهبردی و مجموعه‌ای از رفتارهای اجتماعی شایسته است که با هدف دست یافتن به موفقیت در ارتباطات اجتماعی و زندگی شغلی، به کار گرفته می‌شود. حرفه‌ای‌گری یا حرفه‌ای بودن (Professionalism) بیانگر …
ادامه مطلب

شش راهبرد موثر در ساختن فرهنگ مشتری‌مدار

شش راهبرد موثر در ساختن فرهنگ مشتری‌مدار
  بیش از دو دهه است که شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا مشتری‌مدار باشند. اما مطالعاتی چون گزارش شورای مدیران بازاریابی (CMO) در ایالات متحده آمریکا، حاکی از این است که تنها ۱۴ درصد از بازاریابان معتقدند که شرکت‌ آن‌ها واقعا مشتری‌مدار عمل می‌کند. مطالعات اینچنینی، از ناکامی در رسیدن به هدف مشتری‌مداری حکایت دارد و سوال اینجاست که چرا تعداد زیادی از شرکت‌ها در اجرای درست مشتری‌مداری موفق نیستند؟   در جهان …
ادامه مطلب

مدیریت راهبردی: موضوعات کلیدی و روش‌ها

مدیریت راهبردی: موضوعات کلیدی و روش‌ها
مدیریت راهبردی، به‌طور مداوم نقشه می‌ریزد، بر اجرای کارها نظارت می‌کند و به سازمان و کارکنانش جهت می‌دهد. نتیجه چنین فرآیندی افزایش بهره‌وری عملیاتی، گسترش سهم بازار و سودآوری بیشتر است.
ادامه مطلب

نوشته‌های اخیر

دسته‌بندی‌ها