یک پاسخ، صد فرصت

یک پاسخ، صد فرصت
پاسخگویی سریع، اعتبار و فرصت‌های کسب‌وکار را تضمین می‌کند. افراد به دلایل مختلفی ممکن است از پاسخگویی در ارتباطات روزمره شانه خالی کنند. حتماً که برای شما نیز پیش آمده است که دوست، مشتری، همکار و یا مدیری داشته باشید که پیام‌هایتان را به‌موقع پاسخ نمی‌دهد. برخی از روی آشفتگی و بی‌نظمی چنین می‌کنند و برخی دیگر به اشتباه تصور می‌کنند پاسخگو نبودن، ژستی پرجذبه و یا شکلی از کاریزماتیک …
ادامه مطلب

هنر جنگ، رساله کهن سون زو به‌زبان تصویر - معرفی کتاب

هنر جنگ، رساله کهن سون زو به‌زبان تصویر - معرفی کتاب
  هنر جنگ، رساله کهن سون زو به‌زبان تصویر جسیکا هاگی ترجمه: روزبه امین نشر ایجاد، چاپ اول، پاییز ۱۴۰۳   این کتاب، به فلسفه جنگ می‌پردازد و رابطه موفقیت با شیوه رهبری را از جنبه‌های مختلف، مورد تأمل قرار می‌دهد. اندرزها و آموزه‌های  هنر جنگ، تجارب زیسته را به درس‌های مدیریتی تبدیل می‌کند و راهنمایی است که در آموزش روش‌های پیروز شدن بدون جنگیدن، بسیار غنی و پرجزییات است. …
ادامه مطلب

آنچه در مکینزی آموختم - معرفی کتاب

آنچه در مکینزی آموختم - معرفی کتاب
آنچه در مکینزی آموختم، اثر شو هاتوری به ترجمه مهریاد شریف بختیار از سوی نشر ایجاد منتشر شد. شو هاتوری، مدیر و کارآفرین انگلیسی ـ ژاپنی است. او بیش از پنج سال با شرکت افسانه‌ای مکینزی، همکاری داشته است و در صنعت مشاوره، رسانه‌های خبری و فناوری‌های پیشرفته، تجارب گسترده و ارزشمندی دارد. مکینزی، غول صنعت مشاوره مدیریت در جهان است. دانش تجربی هاتوری که حاصل سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در …
ادامه مطلب

کارگاه حرفه‌ای‌گری، مهارت‌های مورد نیاز برای مدیریت و رهبری

کارگاه حرفه‌ای‌گری، مهارت‌های مورد نیاز برای مدیریت و رهبری
  مدرسه ایجاد در همکاری با برنامه آموزشی بنیاد لاجوردی، برگزار می‌کند:   کارگاه حرفه‌ای‌گری مدرس: نازلی ابراهیمی از دی ماه ۱۴۰۲ هر دوشنبه ساعت ۱۷ تا ۱۹   در کارگاه حرفه‌ای‌گری چه می‌آموزید؟ حرفه‌ای‌گری، به معنای برخورداری از تفکر راهبردی و مجموعه‌ای از رفتارهای اجتماعی شایسته است که با هدف دست یافتن به موفقیت در ارتباطات اجتماعی و زندگی شغلی، به کار گرفته می‌شود. حرفه‌ای‌گری یا حرفه‌ای بودن (Professionalism) بیانگر …
ادامه مطلب

بازی‌های رفتاری و انواع آنها در مذاکره

بازی‌های رفتاری و انواع آنها در مذاکره
  مذاکره، فرآیند تشخیص خواسته‌ها، اولویت‌بندی و بحث در مورد آن‌ها و در آخر رسیدن به توافق بر سر آنهاست. طبیعی است که مذاکره همواره با تبادل امتیازات همراه است. این امتیازها ممکن است بزرگ یا کوچک، مادی یا معنوی و مشهود یا نامشهود باشند. هر مذاکره دربرگیرنده سه جزء اساسی: موضوع، روند و رفتار است. رفتار، ازجمله اجزاء مهم مذاکره و بیانگر چگونگی برقراری ارتباط با طرف مقابل است. …
ادامه مطلب

رهبری با تکیه بر آینده‌نگری

رهبری با تکیه بر آینده‌نگری
رهبران و مدیران توانمند در زمینه آینده‌نگری، می‌توانند از آنچه در آینده رخ خواهد داد الهام بگیرند. آن‌ها با دید و بینشی که نسبت به آینده دارند جریان‌ساز و انگیزه‌آفرین هستند و به همراهان و اطرافیان خود روحیه و توان حرکت می‌دهند.
ادامه مطلب

نوشته‌های اخیر

دسته‌بندی‌ها