کاتالوگ یا بروشور، نیاز شما کدام است؟

کاتالوگ یا بروشور، نیاز شما کدام است؟
  از تجارب کاری ما در گروه ایجاد مواجهه با سفارش‌دهندگانی است که پروژه‌های بازاریابی یا برندینگ مبتنی بر چاپ دارند، اما به‌ روشنی نمی‌دانند که محصول چاپی مورد نیازشان، کاتالوگ باید باشد یا بروشور؟ این مسئله زمانی برجسته‌ می‌شود که با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌بر بودن تهیه و تولید محصولات چاپی، انتخاب اشتباه، موجب اتلاف منابع و شکست پروژه‌های ارتباطی است. کاتالوگ و بروشور، ابزارهای مهمی در تبلیغات …
ادامه مطلب

شخصیت و برندسازی

شخصیت و برندسازی
شخصیت (Persona) واژه‌ای مهم در حوزه برندسازی، بازاریابی و تحقیقات بازار است. این مفهوم با اشاره به معنای «خصوصیات و ویژگی‌های مخاطب»، در زمینه‌های دیگری مانند، خلق محتوا، مدیریت ارتباط با مشتریان، طراحی الگوی کسب و کار، راهبرد برند و توسعه محصول نیز با کارکردی کم و بیش مشابه استفاده می‌شود.
ادامه مطلب

طراحی تجربه، سفری به قلب مخاطب

طراحی تجربه، سفری به قلب مخاطب
بی‌مقدمه به تعریف موضوع خود بپردازیم. معنای دقیق «طراحی تجربه» یا Experience Design چنین است: طراحی تجربه یا XD، با هویت بصری CI و طراحی تجربه کاربری UX کاملاً تفاوت دارد. این مفهوم در مدیریت راهبردی موضوعی حیاتی است و معنای آن برخورداری از نگرش مردم‌پسند، در طراحی محصول، فرآیندها، محیط و یا راهبردها است. طراحی تجربه؛ بر نیازها، عواطف، زمینه‌های اجتماعی و ذهنیت‌های مخاطبان برند یا کسب‌و‌کار تمرکز دارد و تجربیاتی را …
ادامه مطلب

سند راهبردی برند، دستمایه‌ای برای رشد

سند راهبردی برند، دستمایه‌ای برای رشد
  به تعریف ساده: اتخاذ «راهبرد» یا «استراتژی» در کسب‌وکار، به‌معنای برخورداری از نقشه راه و دستمایه‌ای عملیاتی است که به شما کمک می‌کند تا به ارزش‌آفرینی پایدار و سودآوری بلند مدت برسید. سند راهبردی، شکل مکتوب، مدون و جامع‌نگر برنامه راهبردی است که با مشخص کردن و تشریح اهداف و آینده مطلوب شرکت یا سازمان، روش‌های رسیدن به این اهداف و همچنین عناصر، منابع و ملزومات مورد نیاز برای …
ادامه مطلب

برندسازی، پدیده جهان معاصر

برندسازی، پدیده جهان معاصر
مهمترین نکات پیش‌روی شما در این یادداشت این است که: ۱. برندسازی فرآیندی است که به طور هدفمند آغاز می‌شود و می‎‌بایست آن را هدایت کرد. ۲. واحد بازاریابی شرکت‌های بزرگ و چندملیتی بزرگترین خالقان برندها هستند. ۳. ارزش‌آفرینی، هسته پروژه‌های برندسازی و مهم‌ترین چیزی است که یک برند را از دیگران متمایز می‌کند. ۴. یکپارچکی در فعالیت‌های روزانه، سازنده تصویر ذهنی مخاطب از برند است.   ۵. آنچه برندها را در بازار تثبیت می‌کند، تحقق وعده‌ها و عمل به آنهاست. ۶. جامعه امروز، منتقد و سخت‌گیر است. از اینرو برندها دایما زیر نظر هستند و مردم آن‌ها را قضاوت می‌کنند.    
ادامه مطلب

بینش مشتری، مفاهیم و فرصت‌ها

بینش مشتری، مفاهیم و فرصت‌ها
در پس رفتارها و بازخورد مشتریان، پنداشت‌ها و اهدافی نهفته است که آگاهی به آن‌ها کمک بزرگی برای گسترش و بهبود خدمات، توسعه محصولات جدید و ایجاد مزایای رقابتی پایدار است. بینش مشتری، شناخت تازه‌ای از مشتــریان و بازار را وارد چرخه کسب و کار شما می‌کند و مبنایی قابل اتکا برای طراحی و اجرای پروژه‌های بازاریابی اصولی و هدفمند است.
ادامه مطلب

مدیریت راهبردی: موضوعات کلیدی و روش‌ها

مدیریت راهبردی: موضوعات کلیدی و روش‌ها
مدیریت راهبردی، به‌طور مداوم نقشه می‌ریزد، بر اجرای کارها نظارت می‌کند و به سازمان و کارکنانش جهت می‌دهد. نتیجه چنین فرآیندی افزایش بهره‌وری عملیاتی، گسترش سهم بازار و سودآوری بیشتر است.
ادامه مطلب

نوشته‌های اخیر

دسته‌بندی‌ها