طراحی تجربه، سفری به قلب مخاطب

طراحی تجربه، سفری به قلب مخاطب
بی‌مقدمه به تعریف موضوع خود بپردازیم. معنای دقیق «طراحی تجربه» یا Experience Design چنین است: طراحی تجربه یا XD، با هویت بصری CI و طراحی تجربه کاربری UX کاملاً تفاوت دارد. این مفهوم در مدیریت راهبردی موضوعی حیاتی است و معنای آن برخورداری از نگرش مردم‌پسند، در طراحی محصول، فرآیندها، محیط و یا راهبردها است. طراحی تجربه؛ بر نیازها، عواطف، زمینه‌های اجتماعی و ذهنیت‌های مخاطبان برند یا کسب‌و‌کار تمرکز دارد و تجربیاتی را …
ادامه مطلب

بینش مشتری، مفاهیم و فرصت‌ها

بینش مشتری، مفاهیم و فرصت‌ها
در پس رفتارها و بازخورد مشتریان، پنداشت‌ها و اهدافی نهفته است که آگاهی به آن‌ها کمک بزرگی برای گسترش و بهبود خدمات، توسعه محصولات جدید و ایجاد مزایای رقابتی پایدار است. بینش مشتری، شناخت تازه‌ای از مشتــریان و بازار را وارد چرخه کسب و کار شما می‌کند و مبنایی قابل اتکا برای طراحی و اجرای پروژه‌های بازاریابی اصولی و هدفمند است.
ادامه مطلب

نوشته‌های اخیر

دسته‌بندی‌ها