یک پاسخ، صد فرصت

یک پاسخ، صد فرصت
پاسخگویی سریع، اعتبار و فرصت‌های کسب‌وکار را تضمین می‌کند. افراد به دلایل مختلفی ممکن است از پاسخگویی در ارتباطات روزمره شانه خالی کنند. حتماً که برای شما نیز پیش آمده است که دوست، مشتری، همکار و یا مدیری داشته باشید که پیام‌هایتان را به‌موقع پاسخ نمی‌دهد. برخی از روی آشفتگی و بی‌نظمی چنین می‌کنند و برخی دیگر به اشتباه تصور می‌کنند پاسخگو نبودن، ژستی پرجذبه و یا شکلی از کاریزماتیک …
ادامه مطلب

طراحی تجربه، سفری به قلب مخاطب

طراحی تجربه، سفری به قلب مخاطب
بی‌مقدمه به تعریف موضوع خود بپردازیم. معنای دقیق «طراحی تجربه» یا Experience Design چنین است: طراحی تجربه یا XD، با هویت بصری CI و طراحی تجربه کاربری UX کاملاً تفاوت دارد. این مفهوم در مدیریت راهبردی موضوعی حیاتی است و معنای آن برخورداری از نگرش مردم‌پسند، در طراحی محصول، فرآیندها، محیط و یا راهبردها است. طراحی تجربه؛ بر نیازها، عواطف، زمینه‌های اجتماعی و ذهنیت‌های مخاطبان برند یا کسب‌و‌کار تمرکز دارد و تجربیاتی را …
ادامه مطلب

بینش مشتری، مفاهیم و فرصت‌ها

بینش مشتری، مفاهیم و فرصت‌ها
در پس رفتارها و بازخورد مشتریان، پنداشت‌ها و اهدافی نهفته است که آگاهی به آن‌ها کمک بزرگی برای گسترش و بهبود خدمات، توسعه محصولات جدید و ایجاد مزایای رقابتی پایدار است. بینش مشتری، شناخت تازه‌ای از مشتــریان و بازار را وارد چرخه کسب و کار شما می‌کند و مبنایی قابل اتکا برای طراحی و اجرای پروژه‌های بازاریابی اصولی و هدفمند است.
ادامه مطلب

نوشته‌های اخیر

دسته‌بندی‌ها