برندسازی، پدیده جهان معاصر

برندسازی، پدیده جهان معاصر
مهمترین نکات پیش‌روی شما در این یادداشت این است که: ۱. برندسازی فرآیندی است که به طور هدفمند آغاز می‌شود و می‎‌بایست آن را هدایت کرد. ۲. واحد بازاریابی شرکت‌های بزرگ و چندملیتی بزرگترین خالقان برندها هستند. ۳. ارزش‌آفرینی، هسته پروژه‌های برندسازی و مهم‌ترین چیزی است که یک برند را از دیگران متمایز می‌کند. ۴. یکپارچکی در فعالیت‌های روزانه، سازنده تصویر ذهنی مخاطب از برند است.   ۵. آنچه برندها را در بازار تثبیت می‌کند، تحقق وعده‌ها و عمل به آنهاست. ۶. جامعه امروز، منتقد و سخت‌گیر است. از اینرو برندها دایما زیر نظر هستند و مردم آن‌ها را قضاوت می‌کنند.    
ادامه مطلب

شکسته بنویسیم؟

شکسته بنویسیم؟
فضاهای ارتباطی دیجیتال، در کنار تغییر روال‌های مرسوم زندگی، نیازهای زبانی تازه‌ای به وجود آورده‌اند. شکل‌های جدید، متنوع و متعدد بیان «خود» و ارتباط با دیگران، گفتگوهای روزمره و چگونگی نوشتن و صحبت کردن ما را تغییر داده‌ است. اکنون ما نیازمند برقراری ارتباط گسترده با دیگران هستیم. به‌همین دلیل صمیمی نوشتن و راحت حرف زدن به لفظ قلم بودن قدیمی و اداری‌مابانه، ترجیح داده می‌شود. در نتیجه، یافتن راه‌های جدید پیرامون شیوه‌های به روز گفتار و نوشتار، لازم و ضروری است.
ادامه مطلب

نوشته‌های اخیر

دسته‌بندی‌ها