مهمترین نکات پیشروی شما در این یادداشت این است که:
۱. برندسازی فرآیندی است که به طور هدفمند آغاز میشود و میبایست آن را هدایت کرد.
۲. واحد بازاریابی شرکتهای بزرگ و چندملیتی بزرگترین خالقان برندها هستند.
۳. ارزشآفرینی، هسته پروژههای برندسازی و مهمترین چیزی است که یک برند را از دیگران متمایز میکند.
۴. یکپارچکی در فعالیتهای روزانه، سازنده تصویر ذهنی مخاطب از برند است.
۵. آنچه برندها را در بازار تثبیت میکند، تحقق وعدهها و عمل به آنهاست.
۶. جامعه امروز، منتقد و سختگیر است. از اینرو برندها دایما زیر نظر هستند و مردم آنها را قضاوت میکنند.